Thursday, April 26, 2012

PENGUMUMAN

بسم الله الذي لا يضر مع اسمه شيء في الأرض ولا في السماء وهو السميع العليم, الحمد لله الذي لا اله الا هو عالم الغيب والشهادة هو الرحمن الرحيم, وصلاة والسلام على رسول الله الكريم, وعلى آله وصحبه ومن تبعهم في الصراط المستقيم.
أما بعد:

Diumumkan bahawa Akaun Facebook [ Ibnumasran Al-Banjari ] sudah tidak dapat diaktifkan lagi oleh saya dan admin berikutan akaun tersebut telah di"HACK" oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Mengikut data SKMM ia digodam pada 19/11/2011. Pengodam juga telah menukar emel ibnumasran@yahoo.com yang digunakan pada akaun tersebut kepada iqbalmukhlis11@yahoo.com .

Dua laporan polis telah dibuat bagi mengelakkan berlaku perkara yang tidak diingini termasuk penyalahgunaan akaun tersebut dan bagi membersihkan nama daripada sebarang fitnah dan khianat. Laporan tersebut dibuat pada 23/11/2011 (No. Report : BUKIT INDAH/007711/11) dan satu lagi pada 20/12/2011 (No. Report : BUKIT INDAH/008375/11).

Dengan ini saya memaklumkan bahawa akaun facebook tersebut (Ibnumasran Al-Banjari) bukan lagi dikendalikan oleh kami. Dan emel iqbalmukhlis11@yahoo.com bukan emel saya. Sekian.

حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم, ولا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم, وصلى الله على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم.


P/S : Bagi yang ingin menambah rakan kepada akaun facebook saya, kini saya telah membuka akaun baru dengan menggunakan nama [ Ibnumasran Al-Banjari II ]. Ahlan wa sahlan wa marhaban bikum.